Wiadomości
  • MAJÓWKA 2015

      

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Miło nam było zaprezentować  na  pikniku w dniach 16-17 maja w Lesznie aktualną ofertę zapachów i urządzen do aromatyzowania    pomieszczeń.            Jak zwykle nasze zapachy wodziły za nosy i urzekały cudownymi mieszankami woni.  Stoisko aromatyzowaliśmy  z wykorzystaniem urządzenia Display LDD  działającym na zasadzie dyfuzji olejku o nazwie THAI CHI, który składa się głównie ze świeżych nut trawy cytrynowej, grejfruta oraz energetycznej pomarańczy.  Wszystkie osoby zainteresowane zakupem zapraszam do sklepu internetowego.

     

  • Zapach na piątkę.

    W naszej ofercie klasyczny i niezmiennie urzekający aromat CHANEL N5 dla Twojego domu. Chcesz wiedzieć dlaczego Coco Chanel wybrała ten zapach i kto obecnie jest twarzą marki?

  • Gala Ślubna w Lesznie

    Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na targach Gala Ślubna w Lesznie w dniu 27.01.2013r.

Badania i statystyki

Wraz z rozwojem aromamarketingu, przeprowadzono szereg badań naukowych, które dowiodły jednoznacznie jak ogromny wpływ na efektywność sprzedaży ma odpowiednio dobrany zapach unoszący się w firmie.

Doznania zapachowe docierają do nas mimochodem i nie są w żaden sposób filtrowane. Oddziałują na nas nawet wtedy, kiedy nie zdajemy sobie z tego sprawy. Zmysł węchu jest jedynym zmysłem połączonym, z naszym układem limbicznym, który odpowiada za powstawanie emocji w sposób bezpośredni i podświadomie.

Według badań przeprowadzonych przez dr Anję Stohr z Uniwersytetu w Dresden wynika, że zastosowanie marketingu zapachowego wpływa na wzrost:

o 15,9% czasu przebywania klienta w miejscu aromatyzowanym
o 14,8% skłonności do zakupów
o 18% chęci komunikowania się
o 6% obrotów firm, które stosują aromamarketing

Z kolei badania w dużej niemieckiej sieci sklepów wykonane przez TEGUT wykazały, że zastosowanie aromamarketingu daje wzrost:

o 21% odczucia czystości i świeżości
o 19% bogactwa zakresu asortymentowego
o 39% przyjaznego nastawienia personelu
o 58% kompetencji pracowników
o 89 % oceny oferty serwisowej i poziomu obsługi
o 55% atrakcyjności prezentacji towarów
o 11% korzystniejszą ocenę stosunku ceny do jakości

Martin Lindstorm potwierdził, że zmysł węchu najsilniej wpływa na nasze uczucia. Okazało się, że aż 75% naszych emocji wyzwalanych jest właśnie przez zapach. Bardzo niska efektywność kampanii brandingowych wynika z faktu, że większość narzędzi wykorzystywanych przy ich tworzeniu, to narzędzia odwołujące się do jedynie do zmysłu wzroku.

Dwoje amerykańskich badaczy: Richard Axel oraz Linda B. Buck otrzymało w 2004 roku Nagrodę Nobla w dziedzinie medycyny i fizjologii. Wyjaśnili oni zasady działania i funkcjonowania węchu. Jako pierwsi opisali rodzinę około tysiąca genów kodujących receptory węchowe. Odpowiedzieli zatem na pytanie w jaki sposób człowiek potrafi rozróżniać i zapamiętywać około 10 tys. zapachów.

Wszystkie te badania dowodzą jak wielki potencjał kryje nasz nos. Ignorancją będzie zatem pomijanie zmysłu powonienia w planach marketingowych.