Wiadomości
  • MAJÓWKA 2015

      

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Miło nam było zaprezentować  na  pikniku w dniach 16-17 maja w Lesznie aktualną ofertę zapachów i urządzen do aromatyzowania    pomieszczeń.            Jak zwykle nasze zapachy wodziły za nosy i urzekały cudownymi mieszankami woni.  Stoisko aromatyzowaliśmy  z wykorzystaniem urządzenia Display LDD  działającym na zasadzie dyfuzji olejku o nazwie THAI CHI, który składa się głównie ze świeżych nut trawy cytrynowej, grejfruta oraz energetycznej pomarańczy.  Wszystkie osoby zainteresowane zakupem zapraszam do sklepu internetowego.

     

  • Zapach na piątkę.

    W naszej ofercie klasyczny i niezmiennie urzekający aromat CHANEL N5 dla Twojego domu. Chcesz wiedzieć dlaczego Coco Chanel wybrała ten zapach i kto obecnie jest twarzą marki?

  • Gala Ślubna w Lesznie

    Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na targach Gala Ślubna w Lesznie w dniu 27.01.2013r.

Korzyści z Aromamarketingu

Nie można oprzeć się reklamie zapachowej. Można zamknąć oczy, zatkać uszy, ale nie można przestać oddychać…

Aromamarketing to niezwykle skuteczne narzędzie biznesowe pozwalające w dzisiejszych zabieganych czasach na tworzenie pozytywnego nastroju klientów, którzy coraz dłużej pracują i coraz bardziej potrzebują chwili relaksu.

Kreowanie za pomocą zapachu emocjonalnie naładowanych miejsc, do których ludzie będą chcieli wracać to klucz do sukcesu Państwa firmy.

Korzyści płynące z marketingu zapachowego:

IMAGE – zapach pozwala stworzyć charakterystyczny i wyróżniający się image firmy. Zastosowanie odpowiednio dobranego zapachu wpływa w sposób znaczący na postrzeganie naszej firmy przez klientów.

PRZYJEMNOŚĆ – dobrze dobrany zapach sprawia, że zarówno klientom, jak i pracownikom firmy, przyjemniej przebywa się w jej siedzibie. Zastosowanie odpowiednich kompozycji zapachowych wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie.

NIEPOWTARZALNOŚĆ – nadanie zapachu firmie powoduje stworzenie atmosfery niepowtarzalności, nadaje charakterystyczny klimat  miejscu i buduje jego nastrój.

CZYSTOŚĆ – unoszący się w powietrzu zapach klient zawsze kojarzyć będzie z czystością i higieną, co zdecydowanie wpłynie na jego nastawienie do firmy.

EMOCJE – zapachy wiążą klienta emocjonalnie z danym miejscem, sprawiają, że miło będzie je wspominał i chętnie do niego wracał. Zapachy i wonie posiadają także właściwości pobudzające i stymulujące, przywołują wspomnienia i wzbudzają pragnienia.

KONTAKT – odpowiednio dobrany zapach wpływa na poczucie wyjątkowości klienta, który czuje się ważny, przez to dużo łatwiej nawiązać z nim kontakt.

ZYSKI - jak potwierdzają badania naukowe, zapach poprawia nastrój klientów, a co za tym idzie skłania ich do dłuższego pobytu w danym miejscu i wpływa na wzrost chęci zakupu.