Wiadomości
  • MAJÓWKA 2015

      

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Miło nam było zaprezentować  na  pikniku w dniach 16-17 maja w Lesznie aktualną ofertę zapachów i urządzen do aromatyzowania    pomieszczeń.            Jak zwykle nasze zapachy wodziły za nosy i urzekały cudownymi mieszankami woni.  Stoisko aromatyzowaliśmy  z wykorzystaniem urządzenia Display LDD  działającym na zasadzie dyfuzji olejku o nazwie THAI CHI, który składa się głównie ze świeżych nut trawy cytrynowej, grejfruta oraz energetycznej pomarańczy.  Wszystkie osoby zainteresowane zakupem zapraszam do sklepu internetowego.

     

  • Zapach na piątkę.

    W naszej ofercie klasyczny i niezmiennie urzekający aromat CHANEL N5 dla Twojego domu. Chcesz wiedzieć dlaczego Coco Chanel wybrała ten zapach i kto obecnie jest twarzą marki?

  • Gala Ślubna w Lesznie

    Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na targach Gala Ślubna w Lesznie w dniu 27.01.2013r.

O Aromamarketingu

Aromamarketing zwany też marketingiem zapachowym to reklama, która pachnie.

Określając rzecz fachowo, to dziedzina współczesnego marketingu, koncentrująca się na zmyśle węchu.

Odkąd zaczęto zdawać sobie sprawę, jak wielki wpływ na nasze decyzje mają zapachy, aromamarketing stał się potężnym narzędziem w biznesie.

W świecie zdominowanym przez obraz marketing zapachowy stał się niewidzialną bronią w walce o klienta.

Tradycyjna reklama wykorzystuje jedynie dwa ludzkie zmysły: wzrok oraz słuch. Marketing zapachowy stawia na trzeci najbardziej intuicyjny ze zmysłów - zmysł węchu ponieważ zapach niezależnie od naszej woli silnie wpływa na doznania i odbiór otoczenia. Dopiero połączenie obrazu i dźwięku z zapachem buduje pełną i spójną wizję produktu, marki.

Nawet ledwie wyczuwalna woń działa podświadomie na funkcjonowanie ludzkiego umysłu, wpływa na emocje i zajmuje ważne miejsce w naszej pamięci.

Długi czas pomijany w tradycyjnym marketingu aromamarketing stał się w obecnym, zdominowanym przez obraz świecie skutecznym narzędziem pozwalającym wyróżnić firmę, markę czy produkt.

  • Badania i statystyki

    Wraz z rozwojem aromamarketingu, przeprowadzono szereg badań naukowych, które dowiodły jednoznacznie jak ogromny wpływ na efektywność sprzedaży ma odpowiednio dobrany zapach unoszący się w firmie.

  • Korzyści z Aromamarketingu

    Nie można oprzeć się reklamie zapachowej. Można zamknąć oczy, zatkać uszy, ale nie można przestać oddychać…