Wiadomości
  • MAJÓWKA 2015

      

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Miło nam było zaprezentować  na  pikniku w dniach 16-17 maja w Lesznie aktualną ofertę zapachów i urządzen do aromatyzowania    pomieszczeń.            Jak zwykle nasze zapachy wodziły za nosy i urzekały cudownymi mieszankami woni.  Stoisko aromatyzowaliśmy  z wykorzystaniem urządzenia Display LDD  działającym na zasadzie dyfuzji olejku o nazwie THAI CHI, który składa się głównie ze świeżych nut trawy cytrynowej, grejfruta oraz energetycznej pomarańczy.  Wszystkie osoby zainteresowane zakupem zapraszam do sklepu internetowego.

     

  • Zapach na piątkę.

    W naszej ofercie klasyczny i niezmiennie urzekający aromat CHANEL N5 dla Twojego domu. Chcesz wiedzieć dlaczego Coco Chanel wybrała ten zapach i kto obecnie jest twarzą marki?

  • Gala Ślubna w Lesznie

    Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na targach Gala Ślubna w Lesznie w dniu 27.01.2013r.

Sklepy i salony sprzedaży

Czy potraficie Państwo określić jakie odczucia zapachowe wynoszą klienci z Państwa sklepu czy salonu sprzedaży?

Czy jest to zapach skłaniający do powrotu choćby dla samej przyjemności przebywania w miłym, przyjemnie pachnącym lokalu?


Zadbaliście Państwo o piękny wystrój, miłą i fachową obsługę. Dołożyliście wszelkich starań aby towar był atrakcyjnie wyeksponowany i jednocześnie aby klient pochwalił bogaty asortyment. Ale czy zastanawialiście się Państwo co decyduje o długości przebywania klienta w sklepie i jaki czynnik odgrywa znaczącą rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych przez klienta?

Tym niewidzialnym, aczkolwiek o potężnej sile oddziaływania czynnikiem jest zapach.

Oferowane przez nas kompozycje zapachowe oraz profesjonalne urządzenia o zaawansowanej technologii zimnej i cieplej dyfuzji do aromatyzowania pomieszczeń pomogą Państwu stworzyć wyjątkową atmosferę w miejscu sprzedaży, która wpływa na konkretne zachowania klientów i podejmowanie szybszych decyzji pro zakupowych. Badania nad marketingiem zapachowym wykazały, iż aromatyzowanie pomieszczeń wpływa na:

  • wydłużenie czasu przebywania klienta w punkcie sprzedaży,
  • zwiększenie skłonności do zakupów wytworzenie przyjaznej i bardziej otwartej komunikacji personelu z klientem i na odwrót klienta z personelem
  • lepsze wyniki sprzedaży, wzrost  obrotów firmy
  • podniesienie oceny kompetencji pracowników obsługi przez klienta
  • wyższą ocenę poziomu oferty  handlowej oraz obsługi
  • odczucie wśród klientów większej atrakcyjności prezentowanych towarów
  • korzystniejszą ocenę stosunku ceny do jakości oferty


LOGO ZAPACHOWE Państwa sklepu, salonu sprzedaży czy punktu obsługi klienta podniesie poza tym prestiż miejsca, doda elegancji i przyciągnie klientów wyjątkową zmysłowa atmosferą.

Polecamy stosowanie urządzeń do aromatyzowania  oraz neutralizacji zapachów szczególnie w takich miejscach jak:
 
Sala sprzedażowa po wejściu do sklepu oprócz oglądania asortymentu wchłaniamy atmosferę miejsca. Jeśli czujemy przyjemny zapach chętniej zostajemy  dłużej, przeglądamy szczegółowo ofertę, jesteśmy przyjaźniej nastawieni do sprzedawców oferujących swą pomoc w wyborze konkretnego towaru.

Punkt bezpośredniej obsługi klienta: – to tu mamy do czynienia z bliższymi relacjami naszych klientów ze sprzedawcą. Przyjemny zapach wpłynie na gotowość klientów do rozmowy, otwarcia się na dodatkowe propozycje.  

Przymierzalnie – to miejsce gdzie szczególnie trudno jest utrzymać miły, świeży i skłaniający do dłuższego pobytu zapach, ale jest na to sposób.

Stwórzcie Państwo markę zapachową swego lokalu, dzięki której klienci będą kojarzyć go jako miejsce  do którego po prostu trzeba wrócić.
 

Oto nasze propozycje kompozycji zapachowych dla sklepów, salonów sprzedaży i punktów obsługi klienta:

Kompozycje do urządzeń
Aroma Tower AC100,
Aroma Tower  AC 400,
Display zapachowy  LDD1800
Kompozycje do urządzenia
Aroma Tower AT 100
Happy Day (czerwona pomarańcza, cytryna, limonka) Happy Day (czerwona pomarańcza, cytryna, limonka)
Dolce Vita (drzewo różane, jaśmin, róża, kwitnąca pomarańcza) Magic Seaside (bergamotka, jaśmin, fiołek, miód, drzewo sandałowe)
Magic Seaside (bergamotka, jaśmin, fiołek, miód, drzewo sandałowe) Thai Chi (bergamotka, cytryna, pomarańcza)
Thai Chi (bergamotka, cytryna, limetka, grejpfrut, pomarańcza) Vanille Orange (wanilia, pomarancza)
Elegance (gałka muszkatołowa, szałwia, mus grejpfruta, goździk, irys, buk) Elegance (gałka muszkatołowa, szałwia, mus grejpfruta, goździk, irys, buk)
Vanille Orange (wanilia, pomarańcza) Vanille Orange (wanilia, pomarańcza)