Wiadomości
  • MAJÓWKA 2015

      

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Miło nam było zaprezentować  na  pikniku w dniach 16-17 maja w Lesznie aktualną ofertę zapachów i urządzen do aromatyzowania    pomieszczeń.            Jak zwykle nasze zapachy wodziły za nosy i urzekały cudownymi mieszankami woni.  Stoisko aromatyzowaliśmy  z wykorzystaniem urządzenia Display LDD  działającym na zasadzie dyfuzji olejku o nazwie THAI CHI, który składa się głównie ze świeżych nut trawy cytrynowej, grejfruta oraz energetycznej pomarańczy.  Wszystkie osoby zainteresowane zakupem zapraszam do sklepu internetowego.

     

  • Zapach na piątkę.

    W naszej ofercie klasyczny i niezmiennie urzekający aromat CHANEL N5 dla Twojego domu. Chcesz wiedzieć dlaczego Coco Chanel wybrała ten zapach i kto obecnie jest twarzą marki?

  • Gala Ślubna w Lesznie

    Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na targach Gala Ślubna w Lesznie w dniu 27.01.2013r.

Wybór zapachu

Zapachy mają równie duże znaczenie dla doświadczenia zmysłowego co oświetlenie, wystrój wnętrza czy muzyka. Ich dobór do sytuacji, miejsca, produktu czy marki to jeden z kluczowych elementów marketingu zapachowego.

Właściwie dobrany zapach  jest  skutecznym narzędziem marketingowym. Wpływa pozytywnie na emocje, budzi dobre skojarzenia, wywołuje uczucie zadowolenia, relaksu a w konsekwencji przekłada się na wywołanie konkretnych  zachowań i reakcji.

Zapach może stanowić dla firmy swoisty znak towarowy podobnie jak wizualne logo. Przy doborze zapachów należy kierować się zasadą,  że zapachy powinny komunikować wartości reprezentowane przez markę. Należy też mieć na uwadze, iż główną rolą zapachów jest dostarczanie przyjemnych doznań zmysłowych zapadających w pamięć  i   przyczyniających się do dobrego samopoczucia klientów.

Przedstawiamy nasze propozycje kompozycji zapachowych  dobrane do miejsca ich zastosowania.

  • Apteki

    Nowoczesna apteka nie musi pachnieć farmaceutykami.
    Czy wiecie Państwo jakie wrażenia zmysłowe wynoszą Klienci podczas wizyty w waszej aptece?

  • Domy i rezydencje

    Czy zgodzicie się Państwo z twierdzeniem, że zapach jest dopełnieniem wystroju wnętrza?
    Czy pięknie pachnący dom ma znaczenie dla samopoczucia jego domowników?
    Czy klimat i atmosferę Państwa domu dopełnia zapach dobrany indywidualnie do potrzeb i upodobań?

  • Kluby Fittness

    Kluby fitness to miejsca , do których klienci przychodzą nie tylko po to by modelować  sylwetkę. Szukają tam odprężenia, relaksu, pragną dostarczyć  ciału oraz umysłowi nowej energii.

  • Hotele i Spa

    Czy potraficie Państwo określić jak pachnie Państwa hotel?
    Jakie wrażenia zmysłowe wynoszą Państwa goście?
    Czy jest to zapach relaksu i luksusu czy wrażenie dusznych, pełnych obcych zapachów pomieszczeń?

  • Nadleśnictwa

    Czy można przenieść kojący zapach lasu do budynków biurowych, salek szkoleniowych i konferencyjnych ?
    Jak sprawić, by aromaty lasu działające na nasze zmysły, przynoszące ukojenie i relaks były dostępne nie tylko podczas leśnych wypraw?

  • Przychodznie i gabinety lekarskie

    Czy Państwa gabinet oprócz  nowoczesnego sprzętu  i przyjaznego personelu oferuje
    Pacjentom klimat odprężenia i zaufania?
    Jakie wrażenia zmysłowe wynoszą Pacjenci podczas wizyty u Państwa?

  • Restauracje, kawiarnie, kluby i puby

    Czy potraficie Państwo określić jak pachnie Państwa lokal?
    Jakie wrażenia zmysłowe wynoszą Państwa goście?
    Czy jest to zapach luksusu, zapach dobrej kuchni, czy mieszanina różnych niekoniecznie przyjemnych zapachów?

  • Sklepy i salony sprzedaży

    Czy potraficie Państwo określić jakie odczucia zapachowe wynoszą klienci z Państwa sklepu czy salonu sprzedaży?
    Czy jest to zapach skłaniający do powrotu choćby dla samej przyjemności przebywania w miłym, przyjemnie pachnącym lokalu?